Fashion Outfits

Outfit: The Shamrock

24. April 2015

 Meine Lieben. Heute zeige ich euch ein Outfit, dass sich nun schon etwas länger auf meiner Speicherkarte befindet. Ich weiss nicht wieso, aber ich habe es irgendwie immer ein bisschen vergessen. Shame on me. Die Bilder sind übrigens auf einem der schönsten, wenn nicht sogar DER schönste Wanderweg Gran Canaria’s entstanden, im „Barranco de los Cernicalos“. Das ist ein Weg im Norden Gran Canaria’s, mitten durch die Wälder, umgeben mit den schönsten Wasserfällen die es auf Gran Canaria zu finden gibt. Mal wieder ein Sehenswürdigkeit, die ich euch nicht vorenthalten wollte. Das Kleid habe ich von Gästen geschenkt bekommen und kann daher leider nicht genau sagen woher es ist. Wie gefallen euch die Bilder?

Translation:
My loved ones. Today I show you an outfit which i totally forgot on my memory card. Shame on me. These pictures are made at the most beautiful hiking trail Gran Canaria’s , the „Barranco de los Cernicalos“. This is a path in the North of Gran Canaria’s, right through the woods, surrounded by the most beautiful waterfalls that exist on GC. Once again a sight which i do not want to hide. Unfortunately the dress was given to me by guests and therefore i can not exactly say from where it is. How do you like the pictures?

Outfit of the Day
Dress: Unknown (Similar Here)
Blazer: H&M (Similar Here)
Tights: H&M (Similar Here)
Boots: Primark (Similar Here)
Skarf: Primark (Similar Here)
Location: Barranco de los Cernicalos
Miss Anni Aurélie on

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply